Információ

Sajnálatos módon az időm egyenlő lett a nullával. Olvasni is csak a suliban van időm... de ott is csak szünetben. :(
Igyekszem írni, de nem tudom mikor teszek fel fejezetet. Amint nyár lesz és lesz szünetem, mindent pótolok :)

Szoffy

2011. október 18., kedd

Kérdés!

Nos sziasztok :)
Egy hatalmas dilemmával állok szemben, és szeretnélek titeket megkérni, hogy döntsétek el helyettem mit is tegyek.
Előzeteseket már nem óhajtok feltenni, ugyanis így is úgyis le vagyok maradva magamtól, na meg már igazán be is indult a történet lassacskán, döcögősen, ámde nyugi! Még nem állunk ott hogy többé semmi izgi dolog :)
Szóval... mint láthatjátok új szavazós vackot tettem ki a blogra, mivel el kellene döntenetek, hogy mikor is értek rá úgy igazán olvasni.
Ez a szavazás az én órarendemhez van állítva! Szóval ezeken a napokon van időm bőven írni, és befejezni a fejezeteket időben :)
Majdnem hogy egy hónapig szavazhattok, addig is csütörtöki fejezetváltáshoz leszek szokatva :) Légyszíves szavazzátok meg, hogy ti mikor értek rá pötyögni kommentet, vagy mikor értek rá olvasni :)
Előre is nagyon szépen köszönöm és jó olvasást a 11. fejezethez, mint második késési fejezetem.  :)

Szoffy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magányos Barátság